pondelok 9. novembra 2009

LaCultura

Pondeľňajšie rána bývajú kruté. Víkend definitívne za nami, ten nadchádzajúci v nedohľadne. Tupo hľadím na monitor, dúfam, že nezazvoní telefón s nejakou dobre mienenou pripomienkou od šéfstva a spomínam na to, čo bolo pred rokom. Asi som presviedčala samu seba prečo neísť na tú alebo onú prednášku a pekne som sedela na intráku, užívajúc si výhľad na opustený dom oproti, ktorý mal rozbité okno. Sídlili v ňom holuby a príležitostne topánky alebo iné veci, ktoré sme v záchvatoch nadšenia (a miestami ľahkej pripitosti) hádzali z okna my alebo záchranari (feši medici odvedľa)...krásne spomienky. Zostáva mi len veriť, že od septembra vyjde škola presne podľa predstáv a opäť mi život začnú otravovať profesori a semináre, ale tentokrát mi to nebude vadiť (aj keď s mojou povahou..no, nekomentujem radšej:). Dovtedy sa môžem a musím venovať dvom veciam - filmom a písaniu, a keďže tieto dve veci sa mi spájajú do jedného slova, nastal čas spraviť malé promo LaCulture.




Web, ktorý dáva priestor ľuďom, ktorých baví písanie a prináša "kulturní dění jinak" :) Články z koncertov, výstav, recenzie a všetkého okolo. Funguje zatiaľ niekoľko mesiacov a ja pevne verím, že pribúdať budú ako mesiace, tak aj klikači (čitatelia znie ako zo Slovenky), nielen preto, že tam prispieva aj moja maličkosť, ale hlavne preto, že keď už sa človek vyhrá s textom, je fajn vedieť, že si to aj niekto prečíta ;)

1, 2, 3...klik, www.lacultura.cz

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára