sobota 7. novembra 2009

Bibliotéka 2009


Bratislavskú Inchebu navštívim len raz za čas a rozhodne nie kvôli prenosom CSHS (superstar). Naposledy som zabsolvovala Interbeauty a okrem biosekcie a rozšafných talianskych kaderníkov ma tam nič zvláštne nezaujalo, takže som dúfala, že Bibliotéka šampóny a umelé nechty tromfne. Úspešne.

Posledné roky nečítam tak veľa a často ako by som chcela, ale stokrát radšej sa prehrabujem v knihách ako tlačiť sa s pipenkami, čo prišli dokúpiť omietku do zásoby. Vybrala som sa rovno v piatok, pretože cez víkend som busy a navyše, každý veľtrh býva v nedeľu už vykradnutý. Aj keď som miestami mala pocit, že tento bol vykradnutý už v piatok, odchádzala som našťastie spokojná...ale rozhodovanie to bolo príšerné.

Určite ste zaregistrovali, že od októbra svietia vo všetkých nákupných centrách vianočné stromčeky a Mikuláš je takmer celoročná udalosť. Miestami mám dojem, že žijem len od Vianoc do Vianoc (a tentokrát to nie je Metodka syndróm, že v apríli - dvakrát sa vyspím a je Štedrý deň). Včera to bolo prvýkrát tento rok, čo som sa cítila vianočne a nevadilo mi to. Medzi množstvom kníh som dostala sviatočnú náladu, že si niečo kúpim. Otec zásadne fičí na knižnici a zaručene by som sa do vkusu netrafila a pokiaľ ide o maminu, tá má, prosím pekne, už takmer rok vedľa postele Twilight a pestuje si ho ako aktívny lapač prachu bez toho, aby si túto nesmierne hodnotnú beletriu hodnú ruských klasikov prečítala. Kniha by fakt nebola vhodná pod stromček (jedine, že by nás Rusi zas od plynu odstavili a museli by sme si kúriť po svojom. Ale to by som asi zohnala niekde Malého princa - ten by bol najvhodnejšie kurivo...).
Keď už sme pri tej hodnotnej literatúre, v stánku Evity press striehli na svoje obdivovateľky aj Timea a Evita - vyzerali vcelku kočkovsky, ale keďže som po ruke nemala žiadne z ich veľdiel, po podpis som sa nezastavila. Sorry, dámy, možno nabudúce ;)

Môjmu oku ulahodili tri odlišné veci. V honbe za zdokonalením mojej angličtiny som držala v ruke Iana McEwana v originále, s cenovkou 10. Potom prišla kniha s lacným, ale podmanivým názvom - Paris, mon amour. 9,90. Krásne fotky a záhadne sa mi ju darilo otvárať niekoľkokrát na tej istej fotke...žiaľ, nech sa snažím ako chcem, neviem ju na webe nájsť, tak aspoň toť, titulka.




Akokoľvek je ten titul pravdivý (je t'aime, pour toujours!), vravela som si, že fotiek je na webe plno a ako to býva, keď sa dvaja bijú...domov som si odniesla nakoniec niečo úplne iné. Odmalička trpím obsesiou diármi, denníkmi a blokmi, takže som neodolala a dorazila domov s očarujúcou záležitosťou od Paper blanks (9) - chýbalo mi niečo na poznámky k filmom, hudbe, prakticky k čomukoľvek, čo mi napadne a nechcem to písať kade-tade po zdrapoch. Ododnes teda vláčim so sebou túto fešandu!


Ďakujem Lu za asertívnu SMSku, inak by som tam so zúfalým výrazom vyplašeného zajaca stála ešte dodnes.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára