streda 11. novembra 2009

Song na depku

Tieto dni končí nadšenie jeseňou a začína sa obdobie nadávok na hnusné čľapkanie, prípadne vodičov MHD, ktorí takmer vždy tak láskavo zatvoria dvere pred nosom. Za chlapom a autobusom by sa behať nemalo - príde ďalší. Ale tak ako za tými chlapmi nebehám, za busmi sa ženiem dennodenne...Napriek všetkému sa snažím, aby mi cold november rain nezobral dobrú náladu, ktorú si snažím pestovať. Lenže občas je to neudržateľné a vtedy prichádza na pomoc Mika. Presne ten, ktorý sa snažil byť ako Grace Kelly. Toto video už má nejaký ten mesiac a je to absolútna šialenosť, ale mne sa aj tak páči - chlapec sa neberie vážne a ja sa bavím zakaždým, keď si ho pustím. Vytrhne z každodennej šedej reality naháňania sa za peniazmi a titulmi. A ruku na srdce, koľkí z nás takto blbli (blbnú) pri svojich kazeťákoch? :)

3 komentáre:

  1. Dakujem za tento post, vcera som si hodila do mobilu obidva mikove albumy a konecne som mala hlboko, ze som uz znicila dva dazdniky (v priebehu troch dni), ze mam premocene asi vsetky topanky co sa daju do toho dazda obut a ze ma uzasne pocasie neuveritelne irituje. Takze dakovala ;)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. takze ciel splnilo, to som rada! mne staci dobra hudba v uchu a mozu okolo blesky udierat, je to ok.

    pokial ide o dazdniky, odkedy som prisla o svoj velky "Mrs Peel" dazdnik, tak ich neriesim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som hrozna citlivka co sa tyka vlasov, takze neznasam ak moknem :D takze u mna to bez dazdnika nehrozi, aj ked vidim to nato, ze proste zaobstaram nejake velke hebedo ak toto pocasie bude pokracovat :))
    A mne moc ani ta hudba nepomaha, jedine mika to zvladol na jednotku :))

    OdpovedaťOdstrániť