štvrtok 29. októbra 2009

Moja jeseň


Jeseň je absolútne nádherné ročné obdobie. Pre niekoho je o vyťahovaní hrubšej bundy, premočených topánkach a posúvaní času. Nie že by sa ma spomínané veci netýkali, ale ja vnímam viac gýčovo sfarbené stromy, až tak, že, ak im už opadávajú listy, musím si ich nahradiť. Tak ahaho, môj momentálny desktop.




Je tak pred jedenástou, za oknom mi vykrikujú robotníci, ktorí nám zatepľujú, vonku poprchá alebo ako by v Poprade povedali - kropí :). No čo vám budem hovoriť - idyla. Takto približne vyzerá celá moja jeseň. Odkedy som odišla zo školy a skončila som prácu na letisku, prakticky jediná povinnosť bola chodiť na angličtinu - a aj to by sa dalo veľmi rýchlo vyvrátiť ako povinnosť, keďže som si to zaplatila a fakt nikto ma nenúti. V každom prípade som prišla na jeden úžasný časovo-fyzikálny a ešte neviem aký jav. Čím viac času mám, tým menej vecí spravím a stíham. To by síce mohlo súvisieť s jednou z mojich výstavných vlastností, nechávania si čohokoľvek na poslednú chvíľu, ale ja som presvedčená, že to sa ma len niekto snaží presvedčiť, že je pomaly november!! To predsa nemôže byť pravda. Alebo áno?

Úspešne vraždím každý deň svojou lenivosťou, ktorá začína naberať monštrózne rozmery a nastal čas zmeniť to, a keďže nie je nič motivujúcejšie ako toto video, idem vytiahnuť hrubšiu bundu, nepremokavé topánky a zbehnem si odfotiť pár stromov. Do dažďa.


V poriadku, kecám, žiadne fotenie sa asi konať nebude, ale idem si kúpiť lístky na Hamleta. KONEČNE! Potom sa naložím do vane, nalejem si víno a pustím si Viva la vida album. Majte ma radi, víkend je predsa za rohom a viete si predstaviť lepšiu jesennú aktivitku? ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára