utorok 1. júna 2010

Júnová





Už niekoľkokrát som sa vyznávala z toho, že leto naozaj nemusím, ale je naozaj čudné pozrieť do kalendára, zbadať prvý jún a za oknom lejak, akoby bol október. Tento rok je počasie veľmi veselé, a hoci nepotrebujem tropické teploty, zopár endorfínov zo slniečka by sa zišlo. Takto prší a ja namiesto prechádzky z práce domov, vypadnem z trolejbusu, dúfam, že mi neodfúkne dáždnik, ktorý som potiahla z bývalej práce a veľmi netradične sadnem bez nálady k telke. Dnešok bol ale o niečo výnimočnejší. Na Dvojke šla predvolebná diskusia. Mimoriadne ma pobavil zástupca strany Paliho Kapurková. Je to rozkošná recesia, ktorú som zatiaľ obchádzala, ale ktorá pre mňa po dnešku naberá až humorný charakter. Ak totiž niekto na otázku, ako chce riešiť ekologické otázky, odpovie: "Podľa najnovších štúdii Slnko znižuje svoju aktivitu, takže sa spomaľuje proces globálneho otepľovania, preto Paliho Kapurková podporuje Slnko v jeho spôsobe riešenia ekologickej otázky," aj upršaný deň sa zmení na žiarivo slnečný.
Ak ste spomínanú diskusiu nezachytili, slnko v duši zaručia aj summer songy, a tak na rozveselenie jedna fantastická skladba s ešte lepším videom. Podľa toho, ako to vyzerá za oknom, seven days in sunny june zatiaľ nehrozia, ale Jamiroquai vo mne prebúdza leto a za podobnú akciu by som sa vzdala nejedného vnútorného orgánu. Keďže sa ale mám rada, zostaňme pri motivačnom efekte. Niečo v zmysle - keď raz budem veľká a budem ovocie do Jogobelly, aj mne bude kečup privážať helikoptéra. Enjoy!

1 komentár: