streda 16. decembra 2009

Santa, can you hear me? :)

Dnes večer som si zabsolvovala vianočné trhy. Vychytala som ich relatívne prázdne, takže tradičná bitka o miesto pri stole sa našťastie tento rok nepodobala na Tysona v ringu. Žiadne odkusnuté ucho sa nekonalo! Šok v očiach sa mi objavil až ako som vystupovala z električky na dlhú tmavú cestu domov. Tichá ulica ideálna na akýkoľvek film, kedy vždy len čakám, či začujem povestné zrýchľujúce sa kroky za mojím chrbtom, mi ale pripravila iné prekvapenie. Nie, žiaden ketamiňák, vďačná to téma kaviarenskych povaľačov (yours truly)...dostalo ma to, čo sa mi ozvalo zo sluchátok. Priznám sa, že si nepamätám, ktorá stanica ma chcela utýrať na smrť, ale najskôr vianočné rytmy a do toho hlas, ktorý som rozoznala do sekundy. Britney Spears. Zamrela som, ale zvedavosť mi nedala. A nedá mi nepodeliť sa. Každopádne, ruku na srdce, ja som počula "My only wish" (prekypujúca originalita!) prvýkrát v živote a wikipédia sa ma snaží presvedčiť, že je to song starý 9 rokov. Povedala by som, že to musí byť omyl, ale no tak, všetko je na webe a keď je to na WIKI, no haló, asi som žila v jaskyni. Trochu filozofie - čo by bol môj only wish (in the hallways :p), keby som si musela vybrať? Ešte mám týždeň čas. Niečo snáď vymyslieť stíham.

Rozhodne však večná škoda, že nie je natočené oficiálne video :)

1 komentár:

  1. Biancaprincipessa.blogspot.com

    To je naozaj skvela pesnicka,ako myslim ze pred deviatimi rokmi by som sa trhala aby som povedala, ze Britney je moja number one:))a keby to bola pesnicka stara devat rokov urcite by som ju poznala, ale je naozaj pekna, Vianocna:)

    OdpovedaťOdstrániť