štvrtok 14. januára 2010

Januárová

Vonku klasické januárové nič. Teplota okolo nuly, najbližšie Vianoce sú zase až o rok, leto a s ním dajme tomu nejaké dovolenky v nedohľadne a pre nás, v lete aj narodených pomaly vážne nie je, na čo sa tešiť. Pochmúrny deň, posledný predtým ako nastúpim do novej práce. Plánovala som ho zabiť doma, ale zabudla som na to, že musím skočiť na Register trestov kvôli výpisu, takže si idem vystáť rad. Ale až potom, čo sa u nás ráči zastaviť kuriér s vínom, ktoré sa u nás objednáva zásadne cez internet. Keď sa tak zamyslím, ani sa nedivím, že medzi mojimi kamarátmi kolujú vtipy o Tine a jej rodine :)
Večer sa ide na Avatara. Som zvedavá, ako to zapôsobí na mňa, lebo je vrcholne podozrivé, že sa všade (naozaj všade) stretávam so samými pozitívnymi reakciami, ale ktovie, možno ma to zasiahne. Klasická Aupark verzia, žiadne 3D, aj keď sa chvíľku koketovalo s myšlienkou spraviť si výlet do Viedne, ale nakoniec z toho zišlo.
Takže si tu sedím, čakám na kuriéra a počúvam Oasis. Jedno z mojich predsavzatí v kolonke rozvoj kultúrneho vedomia. Vždy som mala rada ich hudbu, ale nikdy som ju nemala komplet albumovo napočúvanú. Cez sviatky som s nimi videla dosť dlhý rozhovor na VH1 a fakt je, že aj keď som im miestami ledva rozumela, Gallagherovci, arogantní bratia, jeden väčšie ego ako druhí, ma vždy istým spôsobom brali (a neodpustím si, že som nešla do Viedne na koncert!).

Už mi na disku tróni dosť objemný súbor s ich diskografiou a tieto hnusné januárové dni sa znova zamilovávam do manchesterského gitarového zvuku vlajkovej lode britpopu. Momentálne fičím na Heathen Chemistry, bovhie, čo to bude o týždeň.
Každopádne, včera som si to preložila niečím komplet iným. Zázračným náhodným klikom som sa presunula ku Gwen Stefani a prišla som na to, že taký letný song uprostred zimy vlastne vôbec nie je odveci. A nie letný, že Kelly Rowland s dúhovými farbami na viečkach spieva, že "laav tejks ouvr", ale pre mňa pozitívne letným, s nádherným videom. Umocňuje vo mne túžbu konečne vyraziť do Talianska (asi to bude aj tým, že som doobeda videla Roman Holiday, pri ktorom je Breakfast at Tiffany's nič).

Trochu Cool leta v zime!

2 komentáre:

  1. tina, dobre sa to číta...fakt! (nie som zvyknutá na monitore čítať slovenčinu :)) len tak ďalej! držim palce!
    btw. od dnes som tvoj follower ,)

    t.
    mysketchcubby.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. t., tesim sa, ze sa ti to paci. kazdy novy follower je u mna dovod na radost ;)

    OdpovedaťOdstrániť